درمان بیماری های زنانه با پلاسما جت واژن

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | درمان بیماری های زنانه با پلاسما جت واژن

کاربرد پلاسما جت واژن

پلاسما جت واژن روشی است که جهت درمان و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به شرح آن می پردازیم :

• عفونت های مکرر واژن

یکی از کاربرد های درمانی استفاده از دستگاه پلاسما تراپی واژن درمان عفونت های مکرر واژن است. نکته ای که بایستی بدان دقت نمایید چنین است که این روش به عنوان یک روش درمانی مکمل همزمان همراه را با دارو درمانی بسیار موثر است و البته هیچ موقع جایگزینی برای درمان دارویی نخواهد بود.

افرادی که با عودهای مکرر عفونت واژن به متخصص زنان و زایمان مراجعه می نمایند، با وجود روش های متفاوت یکی از روش های که به افراد پیشنهاد می شود که بسیار موثر خواهد بود استفاده از پلاسما جت واژن است.

• درمان حمایتی اچ پی وی

یکی دیگر از کاربردهای استفاده از دستگاه پلاسما جت واژن در زمان ابتلا به ویروس اچ پی وی است. به طور معمول پس از آنکه تست دهانه رحم نشان داد که فرد مبتلا به ویروس زگیل تناسلی است، در این زمان یکی از روش های درمان حمایتی پلاسماتراپی می باشد.

فرد مبتلا به ویروس زگیل تناسلی علاوه بر تزریق واکسن گارداسیل می تواند هر دو هفته یک بار از این روش جهت بهبود وضعیت بیماری خود استفاده نمایید. قابل توجه است که پلاسماتراپی سبب از بین رفتن و درمان قطعی ویروس نمی شود بلکه جهت بهبود وضعیت فرد در چنین شرایطی می گردد. زیرا این ویروس درمان قطعی نداشته و تنها با کمک روش های درمانی می توان به بهبود وضعیت فرد کمک نمود.

• جوانسازی واژن

دستگاه پلاسما تراپی واژن مزیت ها و کاربردهای بسیاری دارد که یکی دیگر از این کاربردها جوانسازی واژن می باشد. استفاده از پلاسماتراپی در کنار کربوکسی جت واژن در جوانسازی ناحیه تناسلی تاثیر بسزایی خواهد داشت. پلاسما تراپی واژن به دلیل اشعه، ارتعاش و گازی که تولید می کند، تحریک به جوانسازی واژن می نمایید.

مطالب پیشنهادی مرتبط

متخصص زنان و زایمان اصفهان