لیزر جهت روشن سازی و رفع تیرگی های واژن

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | سفید کردن واژن با لیزر

لیزر جهت روشن سازی و رفع تیرگی های واژن

خدمات لیزر درمانی دکتر نرگس علیان لیزر جهت روشن سازی و رفع تیرگی های واژن |  همیشه این سوال ذهن بانوان را مشغول کرده است که چرا واژن تیره می شود ؟ چگونه می توان واژن را روشن کرد؟ آیا سفید کردن واژن با لیزر ماندگار است ؟ آیا سفید کردن واژن بازگشت دارد ؟

در ابتدا به بیان عواملی که سبب تیرگی واژن می شود می پردازیم :

۱- افزایش سن

ناحیه تناسلی با بالا رفتن سن به دلیل تغییرات هورمونی به مرور زمان دچار تیرگی می شوند.

۲- پوشیدن لباس تنگ و غیر نخی

با پوشیدن لباس زیرهای نایلونی و تنگ رطوبت در لباس زیر جذب می شود و سبب ایجاد عرق در ناحیه تناسلی می شود در نتیجه تیرگی واژن را به همراه دارد .

۳- بارداری

در زمان بارداری بدن شخص با تغییرات هورمونی همراه است که یکی از این تغییرات بالا رفتن هورمون انسولین است و از عوامل تیرگی واژن می باشد .

۴- رطوبت در ناحیه تناسلی

هر گونه رطوبت در ناحیه تناسلی به دلیل افزایش میکروب ها در ناحیه تناسلی سبب تیرگی ناحیه تناسلی می شود .

۵- ژنتیک

یکی از عواملی که بسیاری از اشخاص به آن اهمیت نمی دهند ، ژنتیک است ، در نژاد ایرانی ها در اغلب موارد تیرگی واژن ناشی از علت ژنتیک می باشد .

۶- استفاده از تیغ برای شیو ناحیه ژنیتال

استفاده از تیغ های کند ، و یا استفاده مکرر از تیغ باعث تیرگی ناحیه تناسلی بانوان می شود .

۷-اضافه وزن

به دلیل اصطکاک بین ران ها و ناحیه تناسلی معمولا بانوانی که اضافه وزن دارند نسبت به سایر اشخاص دارای ناحیه تناسلی تیره تری هستند .

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | جراحی و لیزر برای رفع نواقص دستگاه تناسلی زنان

کدام یک از روش های سفید کردن واژن موثر است ؟

۱- سفید کردن واژن با جوش شیرین

روزانه بسیاری از مراجعه کنندگان دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان می پرسند که آیا سفید کردن واژن از روش های طبیعی با جوش شیرین و یا سفید کردن واژن با زرد چوبه واقعیت دارد یا نه ؟ اگر مرتبا از این مواد استفاده کنند تیرگی واژن آنها از بین خواهد رفت ؟

پاسخ

این روش ها هیچ تاثیری بر روی روشن کردن واژن ندارند بلکه در برخی از مواقع این روش ها سبب می شود که شخص دچار پلینگ شیمایی شود و شخص برای درمان این واکنش شیمایی مجبور به استفاده از کرم ها و پمادهای ترمیمی می شود. در نتیجه این روش ها نه تنها سبب سفیدی واژن نمی شود ، بلکه در برخی از موارد سبب تیرگی بیشتر واژن می شود .

۲- سفید کردن واژن با کرم موضعی

برخی از کرم های موضعی ممکن است برای مدت زمان بسیار کوتاهی سبب سفیدی واژن شوند ، نتیجه این کرم ها بسیار کوتاه و گذرا است .
استفاده از برخی از صابون های سفید کردن واژن شاید برای مدت زمان کوتاهی سبب روشن شدن واژن شود اما به دلیل اینکه تاثیری بر PHواژن دارد ، تعادل PH واژن را برهم زده ، که این کار نه تنها سبب تیرگی بیشتر ناحیه ژنیتال می شود بلکه با برهم خوردن PH واژن زمینه رشد بیشتر میکروب ها را فراهم می کند ، زیرا برهم خوردن PH واژن سبب از بین رفتن باکتریهای مفید دستگاه تناسلی می شود.

۳ -سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر تا به امروز نتایج بسیار درخشانی را داشته است ، به گونه ای که اکثر بیماران دکتر علیان پس از اتمام جلسات سفید کردن واژن نهایت صد در صدی از سفیدی واژن را مطرح می کنند ، علت این امر تاثیر لیزر بر روی لایه های پوست می باشد ، این روش که به بلیچینگ واژن هم معروف است ، بدون درد و خونریزی می باشد .

نحوه کار لیزر بر روی پوست جهت رفع تیرگی های واژن

ابتدا بر روی پوست کرم بی حسی زده می شود ، سپس نور لیزر بر سطح پوست تابیده می شود ، نور لیزر نواحی و لایه های تیره پوست را تبخیر می نماید ، در واقع نور لیزر در پوست سبب بالا رفتن تولید کلاژن می شود .

پس از اینکه شخص روشن کردرن واژن با لیزر را انجام داد ، ممکن است با تغییراتی نظیر تیره تر شدن پوست مواجه شود ، دکترمیترا بهمن پور بیان می کنند که اشخاص نباید نگران باشند زیرا در هفته اول پوست ریزی رخ می دهد و پس از آن شخص می تواند نتیجه لیزر درمانی را مشاهده نماید .

در مطب دکتر علیان جراح زیبایی زنان روشن کردن واژن با لیزر با کمک دو لیزر مونالیزا و لیزر ژولیت انجام می شود .

بسته به نوع پوست و میزان تیرگی دکتر بهمن پور تعیین می کند که از کدام لیزر برای روشن کردن واژن استفاده شود .
بهتر است بدانید که روشن کردن واژن با لیزر نیازی به بی هوشی ندارد ، بلکه با بی حسی موضعی انجام می شود ، علاوه بر آن شخص نیازی به بستری شدن ندارد و پس از لیزر درمانی می تواند تمامی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد ، این روش نیاز به مدت زمان طولانی ندارد ، بلکه پس از ۲۰ دقیقه به تمام می رسد .

بهترین زمان انجام سفید کردن واژن پس از اتمام دوران پریودی است .

اگر شخص دارای عفونت در دستگاه تناسلی باشد ، بهتر است ابتدا عفونت شخص درمان گردد ، سپس سفید کردن واژن را انجام دهد .

آیا سفید کردن واژن و لابیاپلاستی را همزمان می توان انجام داد ؟

بله – سفید کردن واژن و لابیاپلاستی را می توان همزمان انجام داد ، این دو عمل هیچ تداخلی باهم ندارند ، برای بیماران عزیزی که از شهرستان مراجعه می کنند و تقاضای همزمان این دو عمل را دارند ، توصیه میشود که تایم جراحی خود را در ساعت های اولیه روز قرار دهند تا بتوانند شب به شهر خود بازگردند .

آشنایی با سایر خدمات لیزر درمانی دکتر نرگس علیان

متخصص زنان و زایمان اصفهان 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی؟ پیام ارسال کنید