لیزر جهت افزایش میل و لذت جنسی بانوان

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | لیزر جهت افزایش میل و لذت جنسی بانوان

راهکارهای کلینیکی برای افزایش ارگاسم در زنان 

در مطب دکتر نرگس علیان متخصص زنان و زایمان اصفهان لیزر جهت افزایش میل و لذت جنسی بانوان نجام می شود که ارگاسم در زنان را بهبود می بخشد . 

  • با استفاده از لیزر واژینال می توان ارگاسم واژینال را انجام داد . لیزر جهت افزایش میل و لذت جنسی بانوان . 
  • با انجام جراحی های خاص می توان افزایش ارگاسم را انجام داد.

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | لذت جنسی بانوان

لذت جنسی بانوان

اگر بخواهیم تعریفی از ارگاسم داشته باشیم ، ارگاسم یعنی در رابطه و لذت جنسی به اوج لذت رسیدن ، یعنی در زمان ارگاسم شخص از نظر احساسی و بدنی کاملا به اوج فعالیت می رسد .

در زمان ارگاسم زنان با تحریک جنسی که صورت می گیرد شخص هم از لحاظ فیزیولوژی و هم از نظر احساسی ارضا می شود ، که این زمان هر لحظه در حال افزایش است .

در زمان ارگاسم بانوان با انقباض ماهیچه ها روبرو می شوند تغییرات در بخش های مختلف نظیر تغییر در فشار خون ، تغییرات ضربان قلب و تعداد تنفس در شخص رخ می دهد . به ارگاسم رسیدن بانوان با به ارگاسم رسیدن آقایان متفاوت می باشد . ارگاسم در آقایان با بروز انزال به پایان می رسد ، ارگاسم در زنان با انقباض ارادی عضلانی ، بالا رفتن فشار خون و افزایش یافتن ضربات قلب زنان همراه است .

بر اثر یک واکنش طبیعی که در زنان رخ می دهد ارگاسم رخ می دهد ، اگر بانوان در رابطه جنسی به اوج نرسد با مشکلات فراوانی روبرو می شود .

طبق تحقیقاتی که انجام شده است منشا بسیاری از مشکلات زناشویی به ارگاسم نرسیدن بانوان است ، کسب مهارت در این زمینه به زوجین بسیار کمک می کند تا از رابطه جنسی خود نهایت لذت را ببرند .

زوجین می توانند جهت مشاوره در این خصوص به مطب دکتر علیان مراجعه کرده و مهارت به ارگاسم رسیدن و راهکارهای افزایش ارگاسم رسیدن بانوان را انجام دهند .

ارگاسم در آقایان در اغلب موارد با تماس و تحریکات بدنی انجام می شود این در حالیکه است که در بانوان بسیار پیچیده است . برخی از علت های به ارگاسم نرسیدن بانوان می تواند به علت نداشتن شرایط روحی مناسب ، اضطراب ، بی علاقگی و یا روش نادرست مقاربت باشد .

انواع ارگاسم در زنان 

به طور کلی ارگاسم در بانوان به شکل ارگاسم کلیتورال و ارگاسم واژینال است .

ارگاسم کلیتورال در اغلب مواقع در سنین نوجوانی و سن بلوغ رخ می دهد اما در بانوان بالغ ارگاسم واژینال رخ می دهد ، این ارگاسم تکامل یافته ارگاسم کلیتورال است . طبق تحقیقاتی که انجام شده است برخی از بانوان به ارگاسم رسیدن را فقط با دخول آلت تناسلی مردان تجربه می کنند ، بنابراین در این اشخاص ارگاسم فقط با دخول رخ می دهد  . 

در ارگاسم واژینال تحریک کلیتوریس ها انجام می شود . در اکثر بانوان طبق آماری که منتشر شده است ارگاسم کلیتورال رخ می دهد .

طبق تحقیقاتی گسترده ای که انجام شده است به ارگاسم رسیدن بانوان با تحریک کلیتوریس به اوج خود می رسد اگر بانوان به ارگاسم واژینال نرسند بسیار احساس کمبود و نقص می کنند . در زمان مقاربت جنسی تحریک در بخش بافت کلیتوریس رخ می دهد .

ارگاسم همزمان در زنان 

طبق بیانات آخرین متخصصان و پزشکان ارگاسم همزمان واژینال و ارگاسم کلیتورال در بانوان قویترین حالت ارگاسم است ، این ارگاسم برای بانوان بسیار ایده آل می باشد . اگر در بانوان قبل از دخول به واژینال تحریک جنسی انجام شود ارگاسم به بالاترین حد خود می رسد بنابراین دکتر نرگس علیان متخصص زنان و زایمان توصیه می کنند قبل از دخول تحریک جنسی انجام شود .

درمان ۴ درد با لذت جنسی بانوان

هنگامی که ما درد داریم و به دکتر می رویم به ما داروهای متنوعی می دهند که بعد از چند روز مصرف درد ما رو تسکین می دهد. قابل توجه است که بدانید بسیاری از درد های ما تنها با یک رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم درمان می یابد. این را باید بدانید که رسیدن به ارگاسم تنها یک راه سرگرم کننده و یک لذت خالی نیست. رسیدن به ارگاسم خواص درمانی بسیاری دارد و می تواند بسیاری از دردهای ما را از سردرد تا سندرم پیش از قاعدگی (PMS) تسکین بخشد.

رسیدن به اوج لذت جنسی درمانی معجزه آسا برای سالم ماندن و متعادل شدن است. مواد شیمیایی مانند دوپامین، اندورفین و سروتونین که در طول ارگاسم منتشر می شود باعث می شود تا ما احساس شادی، خواب آلودگی و گرم شدن کنیم و تمام این موارد باعث ارتقاء سلامت ما خواهد شد.

هنگامی که این مواد وارد خون می شوند می توانند هم باعث احساس لذت بردن و هم احساس درد شوند. ارگاسم باعث می شود که آستانه درد بالا رود و بدن ما آمادگی لازم برای جلوگیری از درد را داشته باشد. این به ما کمک می کند تا برخی از دردها و ناراحتی های شایع در زندگی کاهش یابد.

ارگاسم به شما یک آسپرین رایگان می دهد و باعث می شود بسیاری از درد های شایع در زندگی روزمره کاهش یابد. در زیر به ۴ مورد از این درد ها می پردازیم.

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | کاهش سردرد میگرنی

۱. کاهش سردرد میگرنی 

در سال ۲۰۱۳ مقاله ای منتشر شد که در آن از کاهش سردرد ها میگرنی و سردردهای خوشه ای بعد از ارگاسم را نشان می داد. در این مقاله بیان شده بود که ارگاسم علاوه بر تسکین سردرد می تواند به درمان و کاهش میزان سردرد افراد کمک کند. شما می تواند سریع بعد که سردرد داشتید به جای مراجعه پزشک به شریک جنسی خود مراجعه کنید. محققان دریافتند که این مهم نیست که شما با شریک جنسی خود چگونه رابطه جنسی برقرار می کنید بلکه مهم رسیدن به ارگاسم کامل است که در کاهش درد ضروری است.

۲. سکسکه

در هنگام مواجه با سکسکه همه ما راه های متفاوتی را امتحان می کنیم. سعی می کنیم که با آب خوردن، ترساندن خود و یا تمرکز روی مسائل مختلف سکسکه خود را بند بیاریم ولی نکته جالب اینجاست که شما با رسیدن به ارگاسم می تواند به راحتی به سکسکه خود پایان بدهید. در گزارشی که در سال ۲۰۰۰ در کانادا منتشر شده است یک مرد سالم ۴۰ ساله به مدت ۱۲ ماه دچار سکسکه شده بود و با هیچ راه حلی قطع نمی شد و تنها بعد از انزال در زمان مقاربت سکسکه او برای همیشه ناپدید شد. این مورد در زنان هم صدق می کند. در سکسکه های مقاوم که به راحتی بند نمی آیند، رسیدن به ارگاسم می تواند با تحریک عصب واگ برای کاهش سکسکه در طول رابطه جنسی موثر باشد و درمان قطعی سکسکه مفید باشد.

۳. تهوع صبحگاهی

رسیدن به ارگاسم می تواند به کاهش تهوع صبحگاهی شما کمک کند. یکی از راه های دیگر درمان تهوع صبحگاهی خوردن مایع منی است. در گزارش نیویورک نیوز که یافته هایی که انجمن های متخصص زنان در سال ۲۰۱۲ انتشار داده بودند اعلام شد هنگامی زنان مایع منی پدر را می خورند ابتدا بدن آنها واکنش نشان میدهد و آن را به عنوان یک عفونت رد می کند و استفراغ می کنند. با این حال، زن با خوردن آن باعث افزایش ایمنی بدن خود می شوند و می تواند تهوع صبحگاهی در دوران بارداری را از بین ببرد و حتی در بارداری های بعدی نیز در صورت یکی بودن پدر، دیگر تهوع بارداری از بین می رود.

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | سندروم قاعدگی

۴. سندروم قاعدگی (PMS)

زنان در دوران قاعدگی خود در هر ماه با مشکل گرفتگی عضلات مواجه می شوند که این امر باعث می شوند برای یه مدت موقت نتوانند به کارهای روزمره خود برسند. قبل از رسیدن به اوج لذت جنسی، رحم آرام تر است. اما بعد از رسیدن به ارگاسم با افزایش جریان خون، کمک به از بین بردن گرفتگی عضلات می کند. پس از رسیدن به ارگاسم مغز دستور به ترشح موادی می کند که باعث تسکین درد و به عنوان مسکن طبیعی در بدن عمل میکند. قدرت و شدت ارگاسم می تواند در میزان کاهش گرفتگی موثر باشد.

دلایل عمده زنان در تظاهر به ارگاسم

  • طولانی شدن طول مدت رابطه جنسی
  • خوشنود سازی همسر
  • پیشگیری از بحث و مکالمات منفی کلامی پس از انجام رابطه جنسی
  • تقویت حس نرمال بودن
  • انجام وظیفه همسری
  • بازداری همسر از خروج از رابطه زناشویی
  • الگوی روابط جنسی فیلم ها
  • عدم هماهنگی بین طول دوره رسیدن به خوشنودی جنسی

زمان لذت جنسی بانوان

ارضاء در خانم ها، ابتدا با مرطوب شدن دهانه و گردن رحم و دیگر اعضاء بخش تناسلی آنها شروع و بعد ادامه می یابد. دهانه ی رحم آنها تا ۳۰ درصد باز می شود، ماهیچه و عضلات دیواره رحم، گردن رحم و خود دهانه بطور متناوب منقبض و منبسط می شوند.

مطالعات نشان داده است که زمان رسیدن به اوج لذّت در خانم ها متفاوت است، برخی زمان زیادی باید بگذرد تا ارضاء شوند و در مقابل بعضی نیز خیلی زود ولی چندین بار در طی یک رابطه ی جنسی، ارضاء می شوند.

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | لیزر جهت افزایش میل و لذت جنسی بانوان

چرا مردان و زنان از رابطه جنسی دهانی لذت می‌برند؟

جمع شدن خون در سر آلت تناسلی که در اثر مکیده شدن در رابطه جنسی دهانی ایجاد می‌شود،‌ منجر به ایجاد فشار و حالتی لذت‌بخش و آرام کننده در مردان می‌گردد.

از طرف دیگر لیسیدن و مکیدن کلیتوریس (کلیتوریس یا چوچوله، اندام جنسی اسفنجی قابل تحریکی در آلت تناسلی زنان است که دارای رگ‌ها و اعصاب فراوان می‌باشد) و لبه‌های بیرونی آن می‌تواند برای زنان لذت‌بخش باشد و در تحریک و ارگاسم، بدون دخول موثر باشد. خصوصا در افرادی که دچار خشکی واژن هستند رابطه جنسی دهانی پیش از دخول می‌تواند علاوه بر تحریک، عمل دخول را تسهیل بخشد.

 

با لیزر جهت افزایش میل و لذت جنسی بانوان به بهبود روابط زناشویی خود کمک می کنید . 

 

مطالب پیشنهادی مرتبط : 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی؟ پیام ارسال کنید