لیزر جهت رفع بی اختیاری ادراری

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | لیزر جهت رفع بی اختیاری ادراری

درمان بی اختیاری ادرار با لیزر

بسیاری از زنان، از مشکل بی اختیاری ادرار رنج می برند. بر خلاف باور عموم، مشکل بی اختیاری مختص افراد میان سال نیست، بلکه بی اختیاری در زنان جوان نیز شایع می باشد. کاهش خاصیت ارتجاعی و ضعیف شدن عضلات لگنی، منجر به بروز مشکلات بی اختیاری ادرار می شود.  طی درمان بی اختیاری ادرار با لیزر، اقداماتی جهت تنگ کردن بافت موکوزی واژن و فاسیای غنی از کلاژن، انجام می شود.

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | لیزر جهت رفع بی اختیاری های ادراری

مطالعات انجام شده نشان می دهند که لیزر درمانی، روشی ایمن است و به راحتی انجام می شود. لیزر درمانی، هر دو نوع بی اختیاری استرسی و فوری را درمان می کند. تمام زنانی که مشکل بی اختیاری استرسی دارند، گزینه مناسبی برای انجام جراحی لیزر هستند.

در مواردی که میزان خفیفی از بی اختیاری وجود دارد، معمولا با یک بار لیزر درمانی، مشکل برطرف می شود. در موارد متوسط، ۱-۲ مرتبه جراحی لیزر نیاز می شود. اما در موارد حاد و مزمن، تعداد جراحی لیزر به خود شخص و پاسخ فرد به لیزر، بستگی دارد.

درمان بی اختیاری ادرار با لیزر

مزایای درمان بی اختیاری ادرار با استفاده از لیزر:

  • در این روش هیچ گونه زخم، برش، بخیه و خون ریزی ایجاد نمی شود، در نتیجه بدون درد است.
  • دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. و نیازی به مصرف آنتی بیوتیک نیست.
  • نتایج بلافاصله بعد از جراحی لیزر، مشهود می باشد.
  • روشی است که به راحتی انجام می شود.
  • مرافبت های خاص قبل و بعد از لیزر نیز برای بیماران لازم نیست.
  • بیماران بلافاصله بعد از جراحی لیزر، به زندگی عادی خود بر می گردند.

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان |لیزر رفع بی اختیاری ادراری

قبل از جراحی لیزر انجام برخی آزمیاشات و معاینات، مانند آزمایش خون (جهت بررسی سطح گلوکز، تست هایی از قبیل هپاتیت B و C جهت بررسی بیماری های مقاربتی) و تست پاپ اسمیر ضروری است.

لیزر یکی از روش های درمان بی اختیاری با لیزر است. در این روش، با تحریک بدن، تولید سلول های جدید بافت واژن آغاز می شود، و منجر به تنگ تر شدن موکوز واژن می شود و در نتیجه عضلات لگنی و مثانه تقویت می شوند و در نهایت، مشکل بی اختیاری ادرار برطرف می گردد.

تحقیقات انجام شده نشان می دهند که:

جراحی لیزر روشی موثر، ایمن و در دسترس، جهت برطرف کردن مشکلات بی اختیاری زنان می باشد. حدود ۷۰% بیماران، به مدت ۱۲۰ روز بعد از جراحی لیزر، مشکل بی اختیاری ادرار نخواهند داشت. هیچ گونه عارضه و یا اثر مضری از جراحی لیزر دیده نشده است.

 

خدمات لیزر دکتر نرگس علیان متخصص زنان و زایمان اصفهان 

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی؟ پیام ارسال کنید