درمان اختلال ارگاسم

متخصص زنان و زایمان اصفهان | درمان اختلال ارگاسم

دلیل اختلالات ارگاسم را بشناسید :

اختلال ارگاسم | ۵ درصد از زنان هرگز ارگاسم را تجربه نمی کنند و حدود ۷۰ درصد آنها نیز واقعا به ارگاسم نمی رسند. این مسئله ممکن است به خاطر سوزش واژن، خشکی واژن، درد موقع نزدیکی و غیره باشد که باعث بی میلی جنسی زنان و نرسیدن به ارگاسم در آنها می شود. امروزه این اختلالات به کمک روشهای نوین پزشکی در هر سنی که باشید قابل درمان هستند.

متخصص زنان و زایمان اصفهان |اختلال ارگاسم


سایر مطالب خواندنی و آموزنده متخصص زنان و زایمان اصفهان دکتر نرگس علیان :


اختلالات ارگاسم را می توان درمان کرد؟

با مراجعه به متخصص زنان و انجام معاینات پزشکی لازم، می توان علل به ارگاسم نرسیدن زنان را تشخیص داد و برای درمان آنها اقدام کرد. پزشکان با توجه به مشکل بیمار از روش های زیر برای درمان اختلالات ارگاسم در زنان کمک می گیرند:

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان | لیزر جهت درمان علایم یائسگی

• لیزر مونالیزا تاچ

زنانی که دچار خشکی یا آتروفی واژن هستند از روانکاری نشدن واژن موقع نزدیکی و سوزش و خارش آن رنج می برند. در حالی که با چند جلسه لیزر مونالیزا تاچ برای درمان خشکی واژن می توان رطوبت و استحکام بافت واژن را به آن برگرداند. در نتیجه بی میلی جنسی زنان درمان شده و دوباره به ارگاسم می رسند.

• آر اف

پزشکان از دستگاه آر اف واژن برای رفع درد موقع نزدیکی استفاده می کنند. همچنین با چند جلسه لیزر آر اف می توان کلیه درجات واژینیسموس یا دخول غیر ممکن را درمان کرد. استفاده از آر اف واژن به جوانسازی واژن نیز کمک می کند.

• هورمون تراپی

برخی از زنان به دلیل اختلالات هورمونی دچار بی میلی جنسی شده و نمی توانند به ارگاسم برسند. در این موارد با معاینه پزشک، علت اختلال هورمونی مشخص شده و درمان مناسبی برای آن تجویز می شود. در این موارد هورمون تراپی با داروها یا دستگاه های واژینالی هورمونی مثل رینگ های هورمونی زیر نظر پزشک انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی؟ پیام ارسال کنید